یوپی اس سیستم مخابراتی
پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
یوپی اس سیستم مخابراتی
شنبه 26 تير 1400 ساعت 15:58 | بازدید : 30 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

UPS برای سیستم مخابراتی و ارتباطی
سالار
19 مه 2021
UPS برای سیستم مخابراتی و ارتباطی
UPS اساساً یک منبع تغذیه بدون وقفه است. همان منبع تغذیه ای که بیشتر کار تأمین برق مورد نیاز بار است و بدون وقفه است. از طرف دیگر ، این ابزار به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه ، با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری خود ، انرژی موجودی مصرفی سیستم مخابراتی را برای مدت زمان محدود به طور کامل تأمین می کند.

UPS یک دستگاه رابط است که بین دستگاه مصرف کننده برق و برق شهری قرار دارد. علاوه بر تنظیم و تثبیت توان شبکه ، از نوسانات و صدای اضافی که باعث تصادف دستگاه ها می شود نیز جلوگیری می کند.

مهمترین و اصلی ترین کاربرد UPS
، وقتی برق شهر قطع است. وقتی این اتفاق می افتد ، دستگاه بلافاصله به خط می آید و شروع به کار می کند. به عبارت دیگر ، برای اتصال آن نیازی به روشن یا خاموش کردن دستگاه نداریم

با استفاده از این ویژگی کلیدی ، UPS از خساراتی که ممکن است به دلیل خرابی و عدم کارکرد دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. بنابراین ، این ابزار از دستگاه های حساسی که باید دائماً روشن شوند جلوگیری می کند.

همچنین بخوانید: UPS برای رایانه ها و دستگاه های plc

این دستگاه های همه کاره دارای فیلتری به نام فیلتر الکترونیکی هستند که صدا و نوسانات برق شهر را از بین می برد. همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و همچنین الکتریسیته ولتاژ محافظت می کند. همچنین لازم به ذکر است که این UPS ها جریان الکتریکی را به شکل یکنواخت به تجهیزات کاربران می رسانند که شکل یکنواختی دارد. این تجهیزات ارزشمند انواع و اندازه های مختلفی دارند.

UPS برای سیستم مخابراتی و ارتباطی

یکی از رایج ترین انواع آن ، UPS مدار آنلاین است. دلیل محبوبیت این یو پی اس ها این است که قادر به محافظت مطلوب هستند. احتمال اتصال کوتاه یا شارژ ناگهانی در مدار یا هرگونه خطر الکتریکی دیگر در یو پی اس خوب صفر است. بنابراین ، این نوع UPS ها از درجه ایمنی خوبی برخوردار هستند. واحد اندازه گیری UPS ، توان یا حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

سیستم های مخابراتی
آنها در واقع مجموعه ای از سیستم ها و دستگاه ها و فرستنده های الکترونیکی هستند که برای انتقال انواع سیگنال ها استفاده می شوند.

اجزای اصلی این سیستم ها عبارتند از: فرستنده - گیرنده و کانال مخابراتی

همچنین بخوانید: UPS برای مراکز داده و مراکز داده

در حقیقت ، میزان این سیستم ها در زندگی روزمره افراد مختلف کاملاً مشهود است. به گونه ای که کاملاً در زندگی ما به عنوان یک انسان دخیل باشد؛ در غیاب آنها یا اختلال در کار آنها ، مشکلات زیادی را در زندگی ما ایجاد می کند.

یو پی اس مناسب برای شبکه های مخابراتی
انواع مختلفی از شبکه های مخابراتی وجود دارد. برخی از آنها دیجیتال و برخی دیگر آنالوگ هستند که در هر صورت می توان گفت همه به نوسانات و اختلالات شبکه الکتریکی حساس هستند و این روی عملکرد آنها تأثیر منفی می گذارد و باعث کارکرد سیستم می شود. این کار را به درستی انجام ندهید و در نتیجه اطلاعات غلط ارسال کنید.

به منظور جلوگیری از بروز چنین رویدادهایی و همچنین استفاده از سیستم در طولانی مدت ، استفاده از UPS توصیه می شود.

استفاده از UPS در شبکه های مخابراتی و بانک ها
لازم به ذکر است که ارتباطات از راه دور و بانکها به دلیل داشتن سیستمهای بسیار حساس از مهمترین سیستمهایی هستند که از UPS بهره مند می شوند.

زیرا این سیستم ها در واقع به نوسانات و اختلالات شبکه برق بسیار حساس هستند. استفاده از UPS برای آنها ضروری است. زیرا آنها از سرورهای گران قیمت استفاده می کنند و اطلاعات موجود در آنها در واقع چندین برابر بیشتر از خود سرورها است.

لازم به ذکر است که به طور کلی ، برای محافظت بیشتر از آنها ، از UPS های مختلفی برای دستیابی به قابلیت اطمینان بالاتر استفاده می شود.


شاید برای شما جالب باشد که بدانید UPS ها در سیستم های مخابراتی علاوه بر تثبیت و کنترل ولتاژ ورودی ، در برابر موارد شدید و خاص مانند صاعقه در سیستم های مخابراتی ، کاملاً از سیستم خارج می شوند. از شرکت های ارتباط از راه دور محافظت کنید به طوری که حتی اگر خود یو پی اس نیز آسیب دیده باشد ، آسیب به سیستم های مخابراتی داده نمی شود.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-telecommunication-and-communication-system/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 122
:: بازدید ماه : 317
:: بازدید سال : 785
:: بازدید کلی : 24639