استفاده از در ریکاروی
پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
استفاده از در ریکاروی
چهار شنبه 16 تير 1400 ساعت 16:51 | بازدید : 32 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

استفاده از وینچ مناسب می تواند یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای بازیابی خودرو شما باشد.

باور کنید ما در برنامه تزماینیا از مقدار زیادی از وینچ خود استفاده کردیم.

امروز ما شما را با برخی از تکنیک های اساسی وینچ از جمله: یک خط ، دو خط و انحراف آشنا خواهیم کرد.

حال بیایید با ساده ترین روش که کشش خطی است شروع کنیم.

کشش خطی یکی از اساسی ترین تکنیک های وینچ است که به ابزار مناسب نیاز دارد.

ابتدا به وینچ و وینچ از راه دور ، کمربند محافظ درخت و حداقل یک اتو نیاز دارید.

اکنون باید نقطه نقاهت مشخص شود که این می تواند درختی با اتومبیل دیگری باشد که پیشنهاد می کنیم در صورت وجود از درخت استفاده کنید.

یک درخت بزرگ و قوی انتخاب کنید که مطمئن باشید خیلی زود ریشه کن یا شکسته نمی شود.

کمربند محافظ درخت را در اطراف پایین ترین قسمت درخت ببینید و آن را با شکل آهنی متصل کنید. کمربند وینچ را با بیرون آوردن دسته بیرون آورده تا سریعتر باز شود. به یاد داشته باشید که قبل از نجات دوباره دستگیره را قفل کنید. وقتی بند کافی دارید قلاب وینچ را به اتو وصل کنید و مطمئن شوید که کاملاً ثابت است و بند درخت در جایی غیر از ته تنه درخت گیر نکرده است.

اکنون پتوی وینچ را پر کرده و روی کمربند وینچ نزدیک قلاب وینچ قرار دهید. استفاده از این بتونه این است که کل سیستم را نزدیک زمین نگه می دارد و در صورت شکستن قطعه ، بندها به زمین می افتند و پرتاب نمی شوند.

به محض اتصال قلاب وینچ ، بازیابی شروع می شود ، به این معنی که دیگر لازم نیست در اطراف کمربند وینچ باشید و در هنگام حرکت نباید کمربند را باز کنید.

وینچ را درگیر کنید ، شما این کار را نکرده اید و اکنون بازیابی را شروع کنید.

بسیار مهم است که وقتی از وینچ استفاده می کنید ، پس از هر 30 ثانیه استفاده ، به مدت 60 ثانیه وقفه بدهید. این به شما کمک می کند تا در هر بار استفاده از باتری و حداکثر قدرت وینچ خود را حفظ کنید.

حتی می توانید از وسایل کمکی مانند صندل برای کاهش فشار وینچ و راحتی بیشتر ماشین استفاده کنید.

سعی کنید با وینچ حرکت کنید و اجازه ندهید کل کار وینچ انجام شود ، اما مهم است که چرخها را به آرامی بچرخانید و خیلی سریع نچرخید تا باعث ضربه بیشتر ماشین نشود. (2:29)

اکنون زمان کشیدن دو خط است.

این یک روش عالی برای کاهش فشار در وینچ است. در تزمینیا ، هر کجا که یک تریلر وجود داشت ، ما از تکنیک دو لاین استفاده کردیم زیرا وینچ قدرت بیشتری برای کمک به ماشین گیر کرده داشت.

در کشش دو طرفه ، مانند مدل قبلی ، برای بستن کمربند محافظ روی اتو هنوز به لنگرهایی مانند درخت یا ماشین نیاز دارید. تنها تفاوت این است که به جای گره زدن قلاب وینچ به شکل آهن ، باید آن را از طریق قرقره عبور داده و دوباره طناب وینچ را به ماشین کوبیده شده متصل کنید.

در این حالت سرعت بازیابی تقریباً نیمی از سرعت نرمال است و همچنین نیمی از وزن روی وینچ وجود دارد که راحت تر و با فشار کمتری برای وینچ است.

به یاد داشته باشید که هر دو بند را روی پتو بازیابی قرار دهید و فاصله خود را حفظ کنید. باز هم ، اطمینان حاصل کنید که برای استفاده از وینچ هر 30 ثانیه یک استراحت 60 ثانیه ای انجام دهید. (3:34)

آخرین تکنیک وینچ که امروز به آن می گویم تکنیک انحراف است.

این روش زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که شما نیاز به حرکت دادن درختان بزرگ از وسط مسیر دارید یا باید مسیر کمربند وینچ را تغییر دهید.

در مثال امروز ما یک درخت را در برنامه تزمینیا از وسط مسیر حرکت دادیم. ما با تکان دادن درختی در وسط جاده توانستیم به راه خود ادامه دهیم.

Stop یک تکنیک انحراف مانند مدل دو خطی است که به کمربند محافظ درخت ، شکل آهن و قرقره نیاز دارد ، در این صورت به کمربند محافظ درخت و شکل آهن دیگری نیاز دارد.

اکنون که هر دو لنگر آماده هستند ، طناب وینچ را می کشیم و آن را از قرقره عبور می دهیم تا به نقطه نهایی برسیم. این روش به ما امکان می دهد بدون آسیب رساندن به محیط ، درخت را کنار بکشیم. برای ایمنی استفاده از پتوی بازیابی برای هر دو کمربند ضروری است و بسیار مهم است که همه از محل دور باشند تا اگر مشکلی پیش آمد ، هیچ کس آسیب نبیند.

منبع:https://www.dodeff.com/how-to-use-recovery-equipment-the-fourth-step/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 83
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 83
:: بازدید ماه : 278
:: بازدید سال : 746
:: بازدید کلی : 24600