پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
انواع سیم بکسل
شنبه 12 تير 1400 ساعت 9:47 | بازدید : 35 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

با پیشرفت علم ، ساخت و استفاده از طناب بکسل گسترش بیشتری یافته است. طناب های یدک کش انواع مختلفی دارند که کاربردهای مختلفی دارند. با خواندن این مقاله با انواع طناب های بکسل بیشتر آشنا می شویم.
سیم بکسل
سیم بکسل از چرخاندن چندین رشته در اطراف هسته مرکزی تشکیل شده است. این رشته همچنین با چرخاندن چندین سیم بهم ایجاد می شود. بنابراین ، سیم بکسل از این سه قسمت اصلی تشکیل شده است: هسته ، رشته و سیم.
خراش های اصلی طناب های یدک کش
همانطور که گفتیم سیم بکسل از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. این سه بخش عبارت:

هسته مرکزی
هسته وظیفه پشتیبانی از رشته ها را بر عهده دارد. ماده اصلی آن الیاف و فولاد مصنوعی یا طبیعی است.
رشته
سیمها به صورت مارپیچ دور می شوند و رشته هایی را تشکیل می دهند. رشته ها همچنین به دور هسته مرکزی مارپیچ می شوند. رشته های با قطر سیم بزرگتر مقاومت سایشی بیشتری دارند و رشته های با قطر سیم کوچکتر انعطاف پذیری بیشتری دارند.
سیم یا سیم
کوچکترین قسمت سیم بکسل سیم است. رشته ای با چرخاندن مارپیچ سیمها در اطراف خود ساخته می شود. از آهن ، فولاد ، فلز مونل ، فولاد ضد زنگ و برنز ساخته شده است.
انواع طناب بکسل
طناب بکسل می تواند بر اساس باشد

نوع بافت
نوع تار
نوع پیچ
استفاده آنها تقسیم شده است.
انواع بافت سیم بکسل:
بافت پرکننده
فضای خالی بین سیمهای هر ردیف با یک سیم نازک به نام پرکننده پر می شود.
بافت استاندارد
قطر سیمهای سیمهای بکسل سیم بکسل یکسان است.
بافت سیل
قطر سیمهای داخلی از قطر سیمهای خارجی کوچکتر است.
بافت وارینگتون
سیمهای ضخیم و نازک رشته ها را یکی یکی تشکیل می دهند.
انواع پیچ سیم بکسل:
سیم بکسل یک طرفه
در سیم بکسل یک طرفه ، جهت چرخش رشته ها و سیم پیچ ها به یک طرف است.
سیم بکسل دو طرفه یا متقاطع
در سیم بکسل دو طرفه ، جهت پیچش رشته ها و سیم پیچ ها از دو جهت مخالف است.
سیم بکسل ترکیبی
جهت سیم پیچ های پیچیده شده به دور رشته در وسط بین چپ و راست قرار دارد و مانند سیم بکسل دو طرفه ، رشته ها و سیم پیچ ها در جهت مخالف قرار دارند.
انواع پیچ سیم بکسل:
پیچ های معمولی یا یکنواخت
پیچ خوردگی سیمها در جهت مخالف پیچ خوردگی لایه های سیم است.
پیچ طولانی
پیچ خوردگی سیمها در همان جهت پیچ خوردگی لایه های سیم است.

منبع:https://mg-trade.ir/types-of-tow-ropes/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دلیل استفاده از پوشش در سوله ها چیست
سه شنبه 8 تير 1400 ساعت 11:58 | بازدید : 46 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

برای جلوگیری از مشکل پوسیدگی ستون ، در برخی موارد از ستون های بتونی روی پی استفاده می شود. انجام عملیات ضد خوردگی در سازه های فلزی برای جلوگیری از خطر پوسیدگی در اثر عوامل جوی ضروری است. یکی از مراحل اصلی ساخت سوله استفاده از ساندویچ پانل و همچنین سایر مواد مورد استفاده برای پوشاندن سوله است. صفحه ستون معمولاً مفصلی است. از ورق کرکره گالوانیزه با آستر فایبرگلاس برای پوشاندن سقف استفاده می شود.

پوشاندن بدن سوله
پوشاندن بدنه یک سوله سبک یا سنگین از دو قسمت تشکیل شده است: پوشش داخلی و پوشش خارجی بدن. عوامل متعددی در پوشاندن سقف و بدنه سوله در نظر گرفته شده است. هزینه های سربار و همچنین هزینه دفع مواد برای پوشش سقف و بدنه سوله ، هزینه دستمزد نیروی انسانی و برنامه بهینه همه در سرعت نصب تأثیر می گذارد. هزینه و عایق حرارتی نیز از جمله مواردی است که در پوشش سقف و بدنه سوله اهمیت خواهد داشت. کاهش هزینه سقف سازی باعث کاهش هزینه های کلی پروژه می شود.

نیاز به عایق بندی مناسب در سوله ها
برای اینکه انواع سوله ها بتوانند گواهینامه های بین المللی صادرات محصولات را دریافت کنند ، باید از عایق صوتی مناسبی برخوردار باشند. از آنجا که ممکن است صداهای ناخواسته در خطوط تولید ایجاد شود ، محیط زیست نباید تحت تأثیر اثرات زیست محیطی و سلامتی در طی فعالیت های صنعتی قرار گیرد. عایق بندی حرارت سوله نیز بسیار مهم است زیرا از اتلاف انرژی جلوگیری می کند که منجر به صرفه جویی در هزینه می شود.

نوع پوشش سوله و مشخصات آن
نوع پوشش سوله به نوع کاربری بستگی دارد. به عنوان مثال ، پوشش سوله هایی که به عنوان انبارهای صنایع سنگین ، صنایع پلاستیک یا صنایع غذایی استفاده می شوند متفاوت خواهد بود. پوشش سقف و بدنه سوله باید به گونه ای باشد که در صورت آسیب دیدن قسمتی از آن ، عملیات ترمیم بدون آسیب رساندن به قطعات جانبی انجام شود و این تعمیر با هزینه کم انجام شود. پوشش سوله باید در برابر عواملی مانند رطوبت و خوردگی مقاوم باشد تا در شرایط کار یا آب و هوا از بین نرود.

پوشش سوله علاوه بر اینکه برای نوع کاربری مناسب است باید به زیبایی محیط سوله نیز کمک کرده و محیط سوله را چشم نواز کند و همچنین مواد آن باید در برابر پوسیدگی مقاوم باشد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-zanjan/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چگونه سیم بکسل مناسب را برای آسانسور انتخاب کنیم
شنبه 5 تير 1400 ساعت 14:6 | بازدید : 43 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )
 
نحوه انتخاب سیم بکسل مناسب از دسته سیمهای بکسل آسانسور برای هر آسانسور برای انتخاب سیم بکسل مناسب برای آسانسور ، ابتدا باید مشخصات و فاکتورهای زیر را در مورد آسانسور بدانیم.
ارتفاع آسانسور که در واقع طول هر رشته سیم بکسل است.
نوع موتور کششی یا چرخ دنده آزاد یا ...
نوع نصب آسانسور (یک به یک - دو به یک یا ...)
سرعت آسانسور
تعداد علفهای هرز گرد
نوع شیار اصلی
آسانسورهای کششی معمولی با ارتفاع و سرعت کم
ارتفاع کم به معنی کمتر از 30 متر برای هر رشته و سرعت کم به معنی کمتر از 2 متر در ثانیه است.
این آسانسورها معمولاً دارای کشش MR یک به یک هستند. اگر یک آسانسور تمام فاکتورهای فوق را داشته باشد ، همچنین دارای یک قرقره اصلی اصلی کششی و یک شیار V شکل است. سیلاب با کد فنی F819 sfc است که دارای بافتی برابر با 19/8 و هسته کنف است.
اگر شیارها به شکل U هستند ، یا قرقره اصلی کوچک است و یا طبق شرایط خاص از قرقره های مخصوص بیشتری استفاده می شود ، بهتر است از سیم بکسل بند ناف کنف هشت رشته ای با بافت وارینگتون با کد فنی F819 WFC استفاده کنید.
 
سیم بکسل برای آسانسورهای کششی معمولی با ارتفاع و سرعت کم سیم بکسل مناسب برای آسانسور نحوه انتخاب سیم بکسل مناسب برای آسانسور
 
به طور کلی ، سیم بکسل برای آسانسورهایی با بالا آمدن کم (منظور از آسانسورهایی با طول سیم بکسل کمتر از 30 متر) و سرعت کم (آسانسورهایی با سرعت کمتر از 2.5 متر در ثانیه) مناسب است
 
طناب های یدک کش هشت رشته ای دارای هسته کنف هستند ، استفاده از مهر و موم یا بافت وارینگتون به شیار قرقره اصلی و تعداد علف های هرز گرد و نحوه نصب آن بستگی دارد. هر زمان که تعداد علفهای هرز گرد افزایش یابد یا روش نصب از یک به یک تغییر کند یا شیار اصلی از V به U تبدیل شود ، باید از بافت Warrington استفاده شود.
نوع دوم آسانسورهای با ارتفاع متوسط ​​(MID RISE)
به این دسته های ارتفاعی آسانسوری گفته می شود که طول سیم بکسل آن 30 تا 60 متر باشد. و از نظر سرعت از 6 متر بر ثانیه فراتر نروید.
 
در این دسته از آسانسورها دیگر نمی توان از سیم هسته کنف استفاده کرد و باید از سیم های سیم فولادی 8 هسته ای استفاده کرد. در مارک گوستاو گرگ ، نوع خاصی از سیم بکسل طناب فولادی برای آسانسورهای با ارتفاع متوسط ​​در مرکز طراحی و تولید می شود. هسته فولادی از یک لایه نازک شاهدانه برای مردان بیشتر و همچنین روانکاری بهتر سیم ساخته شده است ، که شناخته شده است توسط کد فنی PAWO F3 و PAWO F7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چرا در سیم بکسل از آهن استفاده می شود
چهار شنبه 2 تير 1400 ساعت 16:9 | بازدید : 44 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟
سیم بکسل به دلیل استحکام و فلز مشهور است و از فلزات آهنی در تمام مراحل ساخت استفاده می شود. پس چرا فلزات آهنی و آلومینیوم ، مس و سایر فلزات نیست؟

طناب بکسل در جرثقیل ها و مکان هایی که بار سنگینی وجود دارد استفاده می شود و باید از ایمنی بالایی برخوردار باشد. به عنوان مثال ، همانطور که در بالا ذکر شد ، جرثقیل های کوچک و بزرگ برای بلند کردن بارهای سنگین از زمین استفاده می شوند و انواع مختلفی دارند ، اما اگر این طناب های بکسل از فلزات مشابه مانند برنج یا آلومینیوم یا آلیاژهای مختلف ساخته شده باشند ، چه می کنید؟

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟ 2

فلزاتی که ذکر نشده اند ، فشار و حجم زیادی از بار را تحمل نمی کنند و پاره می شوند یا به هیچ وجه قابل استفاده نیستند ، بنابراین فقط یک نوع ماده وجود دارد که می توان از آن برای ساخت سیم بکسل استفاده کرد و آن فلز آهن خالص است. یا ترکیبی که بهترین نوع سیم بکسل است.

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟ 4

ویژگی های سیم بکسل
طناب های یدک کش نباید خیلی خشک باشند تا بسیار شکننده باشند و انعطاف پذیر برای تاب نخوردن باشند. . . باید چیزی بین این دو گزینه وجود داشته باشد ، سیم بکسل باید انعطاف پذیر باشد تا در اثر بارهای سنگین به دلیل انعطاف ناپذیری پاره نشود.

چرا فلز آهن؟
در مقایسه با سایر مواد اولیه و موارد مشابه ، فلز آهن دارای انعطاف پذیری و مقاومت زیادی در برابر فشار و وزن بالا است و بنابراین سیم بکسل از فلز ساخته شده است که منجر به کیفیت بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و وزن بالا می شود

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟

نحوه ساخت سیم بکسل
همانطور که ملاحظه می کنید سیم بکسل از ابتدا نیست ، اول از همه یک فلز آهن خالص یا ترکیبی است و به صورت یک نخ ضخیم تولید می شود و توسط دستگاه های مربوطه پیچ خورده و انواع مختلفی دارد و کابل و طناب بکسل در مرکز. سیم استفاده شده ضخیم تر و لایه های خارجی آن نازک تر است. هر مدل طناب بکسل کاربردهای مختلفی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و البته می تواند در مرکز سیم باشد. وی همچنین از مغزهای مختلفی مانند کناف استفاده کرد ، به عنوان مثال طناب های بکسل مورد استفاده در جرثقیل ها با طناب های مرده وینچ یا زیپ لاین متفاوت است و هر کدام برای کار خود طراحی و مهندسی شده اند.

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟ 1

کاربردهای سیم بکسل
طناب بکسل در صنایع کوچک و بزرگ کاربردهای زیادی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال ، صنایع بزرگ شامل کارخانه ها ، شرکت های پتروشیمی ، حفاری و راه سازی است.

کاربردهای مختلف شامل جرثقیل های تاجی است که از ابزارهای بسیار مهم در راه سازی هستند. البته جرثقیل های کوچک و بزرگ دیگر نیز از طناب بکسل استفاده می کنند و این به این معنی نیست که فقط جرثقیل های برج از طناب بکسل استفاده می کنند.

سایر کاربردها شامل کشتی سازی ، ماهیگیری ، کشتیرانی ، شیلات ، صنایع نفت و گاز ، ساخت اتومبیل ، برق ، ارتباطات از راه دور ، استخراج معادن و ساخت آسانسور است.

یکی از کاربردهای عالی ، که واقعاً یکی از بزرگترین کارهایی است که از سیم دوچرخه استفاده می کند ، ساخت پل های معلق است که در این صورت از طناب های بکسل بسیار بزرگی استفاده می شود ، که حتی تصور نمی کنم.

منبع:https://mg-trade.ir/why-is-wire-rope-made-of-metal/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ابدومینوپلاستی و بارداری
یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 ساعت 13:31 | بازدید : 36 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

ابدومینوپلاستی و بارداری

کسانی که تجربه بارداری های مکرر را داشته اند و از فرم شکم خود ناراضی هستند می توانند با کوچک کردن عضلات شکم و جمع کردن دیواره شکمی ظاهر آن را بهبود ببخشند.

اگر بعد از ابدومینوپلاستی باردار شوید عضلات دیواره شکم که سفت شده اند دچار کشش می شوند و نتیجه جراحی را تحت تاثیر قرار می دهند. به این صورت که طی بارداری که شکم بزرگ می شود عضلات کشیده می شود.

طبق توصیه اکثر جراحان برای بارداری بعد از ابدومینوپلاستی باید مدت زمانی که جراح در نظر می گیرد طی شود.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دعاوی ابطال سند رسمی
چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 ساعت 8:11 | بازدید : 45 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

دعاوی ابطال سند رسمی

 

حتما از ماجرا های کلاه برداری و فروختن یک مال به چند نفر شما هم داستان هایی را شنیده یا دیده اید. در این مقاله می خواهیم به این مورد بپردازیم که دعاوی ابطال سند رسمی چگونه شکل می گیرد و اساسا این نوع دعاوی برچند نوع است پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ابطال سند رسمی چیست

ابطال سند رسمی به دعاوی گفته می شود که در آن شخصی در جهت بی اثر بودن سند رسمی اقدام می کند. معمولا زمانی این نوع دعاوی شکل می گیرد که فروش ملک به چندین نفر انجام شود و یا سند طبق مقررات مربوطه صادر نشده باشد. همچنین در این نوع دعاوی صاحب اصلی ملک کسی است که ملک مذکور در دفتر رسمی املاک به ثبت رسیده و یا به نام او زده شده باشد و یا به ارث رسیده باشد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صدور و تمدید معافیت تحصیلی
چهار شنبه 24 دی 1399 ساعت 12:28 | بازدید : 48 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

صدور و تمدید معافیت تحصیلی

 

 

صدور و تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان/شرایط و مدارک لازم

تمامی فرزندان پسر در کشورمان وقتی به سن قانونی 18 سال می رسند مشمول قانون وظیفه عمومی می شوند. تمدید معافیت تحصیلی یکی از مهم ترین موضوعات برای دانش آموزان و دانشجویان پسر یا مرد می باشد. در این مقاله میخواهیم درباره صدور و تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان و شرایط و مدارک لازم را بیان کنیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تمدید معافیت تحصیلی

اگر دانش آموزان در رشته های پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل باشند تا سن 24 سالگی معاف از تحصیل می باشند و اگر در رشته های فنی و حرفه ای مشغول به تحصیل باشند تا سن  سالگی 22 معاف از تحصیل می باشند.چناچه بعد پایان از تحصیل قصد ادامه تحصیل نداشته باشند و اقدام به سربازی نکنند برای آن دسته غیبت سربازی در نظر گرفته خواهد شد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تدریس خصوصی زبان کودک به چه شکلی انجام می شود؟
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 23:47 | بازدید : 49 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

تدریس خصوصی زبان برای کودکان | زبان انگلیسی مطرح ترین زبان پیشنهادی به کودکان است که به عنوان زبان دوم از آن یاد می شود. اما در آموزشگاه دنیای زبان سقراط علاوه بر زبان انگلیسی برای کودک، باید از آموزش سایر زبانها برای کودک هم یاد کرد زبان هایی چون : زبان فرانسه برای کودک زبان آلمانی برای کودک و یا زبان ایتالیایی برای کودک ، تدریس خصوصی زبان انگلیسی . مفتخریم که در این زمینه جزو برترین های آموزش زبان کودک هستیم . سن در نظر گرفته شده برای جهت آموزش زبان دوم از سن 3 سالگی به بالا است و گروهی از اساتید وروانشناسان زبده در گروه کودک دنیای زبان سقراط اختصاصاً در ان زمینه فعالند .

قطعاً سیستم آموزش در این رده سنی بسیار متفاوت تر و حساس تر از سایر مقاطع می باشد . اساتیدی که در رأس آموزش قرار دارند بیشتر بر روی مکالمة کودک شما کار خواهند کرد و با کتاب، بازی، شعر و سایر متدی که با در نظر گرفتن سن کودک شما خواهد بود آموزش را پی خواهند گرفت. ما به لحاظ روانشاسی وضعیت کودک عزیز شما را ندر نظر گرفته و با توجه به علایق آنها روش آموزش را بر می گزینیم. در این راستا فرزندان شما را مجبور به صحبت کردن می کنیم. پیگیری های مستمر سوپروایزرها و پشتیبانان و آزمون های هر 10 جلسه یکبار به ما و شما کمک بسیاری را خواهد کرد .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان و خردسالان

اساتید مطمئن و برجستة کار با کودک که سالها سابقة کار در این زمینه را دارند برایتان در نظر گرفته خوهد و اجازة ورود هر استادی را به حریم منزلتان نخواهیم داد.

در زمان تشکیل کلاس حضور یکی از والدین در منزل یا محل تشکیل کلاس الزامی است . اولیا در این دوره گزارش و شرح چگونگی برگزاری کلاس و راحتی کودک خود را به ما خواهند داد. داشتن کودکان شاد و توانمند حق هر پدر و مادر دلسوز و آینده نگر است.

قبل از شروع کلاس قطعاً مشاوران کودک و برنامه ریزان با شما والدین عزیز نشستی جهت اطلاع از چگونگی مسیر خواهند داشت. لازم به ذکر است که کودکان شما بعد از برگزاری کلاس آماده پذیرش در دبستان های خارج از کشور خواهند شد. آزمون YLE با سه سطح متفاوت خود در دنیا وجود دارد که سطح اول یا Starter مختص کودکان است با مهارت هایی ابتدایی و راحت.سطح بعدی این آزمون Mover و Flyer است که بعد از انجام آموزن برای کودکان گواهینامه هایی در نظر گرفته شده است.

زبان انگلیسی برای کودکان 3 و 4 سال

زبان انگلیسی امروزه به شکلی می باشد که همه ان را به چشم یک نیاز نگاه می کنند و برای دستیابی به برخی از موفقیت ها یادگیری زبان انگلیسی را برای خود لازم می بینند ، به خاطر همین موضوع کودکان و نوجوانان و در موارد متعددی بزرگسالان برای یاد گیری زبان تلاش می کنند .

امروزه زبان انگلیسی یکی از بحث های پر طرفدار می باشد چون بیشتر خانواده ها و جوانان اینده خود را با یادگیری زبان انگلیسی بهتر می بینند ، زبان انکلیسی یکی از زبان های بین المللی می باشد و شما می توانید با یادگیری ان با تمام دنیا ارتباط داشته باشید و به راحتی کار های خود را انجام دهید ، امروزه انگلیسی به گونه ای رشد کرده است که به زندگی روزمره ما نیز نفوذ کرده است و باید شما برای انجام برخی از کار ها زبان انگلیسی بلد باشید تا نتیجه موفقی به دست اورید .

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

اما دانش آموزان از سن 7 به بالا در سطح Flyer دارای 2 آزمون هستند به نام های KET یا آزمون زبان انگلیسی برای مدارس و آزمون PET آزمون زبان انگلیسی مقدماتی برای مدارس. آزمون (YLE) در 2 بخش Listening و (Reading & Writing) برگزار می شود. هدف نخست ما جذب کودک شما و ایجاد علاقه به زبان دوم استو گام بعدی، کمک به درک و یادگیری کودک و افزایش مهارت کودک است، همراه با آرامش در کل زمان یادگیری.

برای قدم گذاشتن در این ورطه لطفاً با حساسیت و مطالعه بیشتری وارد شوید تا پیروزی کودک دلبندتان را شاهد باشید.

 

منابع:

1. https://worldlanguage.ir/language-tutoring-for-children/

2. https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


متعلقات نصب در اجرای اکوستیک چه ویژگی های دارد؟
دو شنبه 12 آبان 1399 ساعت 18:39 | بازدید : 55 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

متعلقات نصب و اجرا در انواع مختلف تولید می شود و توسط برند ها و شرکت های متفاوت با کیفیت های مختلف ساخته می شود و به بازار و مشتریان عرضه می شود .

همیشه در خرید متعلقات نصب و اجرا و تجهیزات و لوازم جانبی اکوستیک دقت داشته باشید تا خرید خود را درست انجام دهید برای مثال شما باید خرید خود را از نمایندگی های و فروشگاه های معتبر انجام دهید برای مثال فروشگاه صدا برداران یکی از نمایندگی های معتبر فروش محصولات ایزولاسیون و لوازم جانبی و متعلقات نصب و اجرا می باشد و به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت می کند و شما می توانید با اعتماد کاملا خرید خود را انجام دهید ، فروشگاه صدا برداران تمامی محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه گری به شما عزیزان عرضه می کند و شما هیچ هزینه ای بابت واسطه گری محصول پرداخت نمی کنید .

 

انواع تجهیزات نصب و اجرا

متعلقات نصب و اجرا در انواع مختلف هستند برای مثال

هر کدام از این لوازم جانبی  و یا تجهیزات نصب و اجرا تجهیزات خاص خود را دارا هستند و برای اجرایی کردن ان ها باید تجهیزات اکوستیک مناسب موجود باشد و این کار باید حتما توسط متخصص این کار اجرا شود چون به برخی محاسبات نیاز است تا نتیجه کار درست باشد و خروجی به دست امده دلخواه مشتری باشد .

لوازم جانبی و یا تجهیزات نصب و اجرا اکوستیک چیست؟

لوازم جانبی اکوستیک یا همان تجهیزات نصب و اجرا انواع مختلفی دارند و مدل های زیادی در بازار دارند .

لوازم جانبی و یا متعلقات نصب و اجرا اکوستیک برای ایزولاسیون و راه اندازی اتاق های اکوستیک به کار می رود و برای جلو گیری از عبور صدا و پژواک به کار می رود و کاربرد های بی شماری دارد ، تجهیزات اکوستیک و یا لوازم جانبی اکوستیک و یا همان متعلقات نصب و اجرا بیشتر در زمینه موسیقی و صدا برداری و ضبط به کار می روند و کاربرد های زیادی در این زمینه شغلی دارند .

از لوازم جانبی ها و تجهیزات نصب و اجرایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند می توان به چسب های مخصوص و یا فوم های پوششی اشاره کرد که برای راه اندازی و ساخت یک اتاق و یا سالن اکوستیک به کار می رود و با تجهیزات ایزولاسیون ترکیب شده و کار را تکمیل می کند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت صدابرداران مراجعه کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تدریس خصوصی زبان ژاپنی آنلاین به چه طریقی انجام می شود؟
سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت 11:29 | بازدید : 81 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

موسسه دنیای زبان برای راحتی شما عزیزان امکان تدریس انلاین را نیز راه اندازی کرده است ، یعنی شما می توانید به راحتی تمام و از خانه و یا محل کار و . . . دوره های خود را به صورت غیر حضوری نگاه کنید و یاد بگیرید ، چندین نکته از زبان ژاپنی و کاربرد های زبان ژاپنی را در زیر این پاراگراف مطالعه فرمایید .

زبان ژاپنی کاربرد های بسیاری در زندگی روزمره شما دارد ، برای مثال از خودرویی که سوار می شوید تا لوازم خانگی که استفاده می کنید و . . . و شما هر چقدر به این زبان مسلط باشید کارتان راحت تر خواهد بود .

یا اگر قصد تحصیل و یا مهاجرت و اقامت در کشور های دیگر را در ذه خود دارید باید زبان ژاپنی یاد بگیرید تا بتوانید کار خود را انجام دهید .

اگر برای تجارت و بیزینس به کشور های خارجی زیاد سفر می کنید ، باید زبان یاد بگیرید و مسط باشید چون صحبت کردن شما و لحن شما ممکن است روی تجارت و معاملات شما تاثیر مثبتی داشته باشد ، پس زبان اهمیت بالایی دارد .

تدریس خصوصی زبان ژاپنی در منزل

تدریس خصوصی زبان ژاپنی در منزل ، تدریس خصوصی زبان ژاپنی در منزل اصفهان ، تدریس خصوصی زبان ژاپنی در منزل کرج ، آموزش خصوصی زبان ژاپنی در منزل ، قیمت آموزش خصوصی زبان ژاپنی در منزل ، هزینه تدریس خصوصی زبان ژاپنی در منزل ، تدریس خصوصی زبان ژاپنی توسط خانم در منزل ، تدریس خصوصی زبان ژاپنی در خانه ، آموزش خصوصی مکالمه زبان ژاپنی در منزل

منبع: https://worldlanguage.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 98
:: بازدید ماه : 98
:: بازدید سال : 566
:: بازدید کلی : 24420