پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
ساخت سوله در زنجان
یک شنبه 17 مرداد 1400 ساعت 10:22 | بازدید : 40 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

دلیل استفاده از روکش برای سوله
استفاده از ستون های بتنی روی فونداسیون در مواردی برای جلوگیری از مشکل پوسیدگی ستون استفاده خواهد شد. لازم است عملیات ضد خوردگی در سازه های فلزی انجام شود تا از خطر پوسیدگی ناشی از عوامل جوی جلوگیری شود. یکی از مراحل اصلی ساخت سوله استفاده از ساندویچ پانل و همچنین سایر مصالح مورد استفاده برای پوشش سوله است. صفحه ستون معمولاً مفصل است. از ورق کرکره گالوانیزه با روکش فایبرگلاس برای پوشش سقف استفاده می شود.

احداث سوله های مختلف در زنجان
پوشاندن بدنه سوله
پوشش بدنه یک سوله سبک یا سنگین از دو قسمت تشکیل شده است: پوشش داخلی و پوشش بیرونی بدن. عوامل متعددی در پوشش سقف و بدنه سوله در نظر گرفته شده است. هزینه های سربار و همچنین هزینه دفع مصالح برای پوشش سقف و بدنه سوله ، هزینه دستمزد نیروی انسانی و بهینه سازی برنامه زمان بندی همه بر سرعت نصب تأثیر می گذارد. هزینه و عایق حرارتی نیز از جمله مواردی است که در پوشش سقف و بدنه سوله مهم خواهد بود. کاهش هزینه سقف ، هزینه کلی پروژه را کاهش می دهد.

احداث سوله های مختلف در زنجان
نیاز به عایق مناسب در سوله ها
برای اینکه انواع سوله ها بتوانند گواهینامه بین المللی صادرات محصولات را دریافت کنند ، باید عایق صوتی مناسبی داشته باشند. از آنجا که ممکن است صداهای ناخواسته در خطوط تولید ایجاد شود ، محیط خارجی نباید تحت تأثیر محیط زیست و سلامتی در طول فعالیتهای صنعتی قرار گیرد. عایق حرارتی سوله نیز بسیار مهم است زیرا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند که منجر به صرفه جویی در هزینه می شود.

احداث سوله های مختلف در زنجان
نوع پوشش سوله و مشخصات آن
نوع پوشش سوله بستگی به نوع استفاده دارد. به عنوان مثال ، پوشش سوله هایی که به عنوان انبار صنایع سنگین ، صنایع پلاستیک یا صنایع غذایی استفاده می شود متفاوت خواهد بود. سقف و بدنه سوله باید به گونه ای پوشانده شود که در صورت صدمه دیدن قسمتی از آن ، عملیات ترمیم را بدون آسیب رساندن به قسمت های جانبی انجام داد و این تعمیر را با هزینه کم انجام داد. پوشش سوله باید در برابر عواملی مانند رطوبت و خوردگی مقاوم باشد تا در شرایط کاری و آب و هوایی دچار فرسایش نشود.

روکش سوله علاوه بر مناسب برای نوع استفاده ، باید به زیبایی محیط سوله نیز کمک کرده و محیط سوله را چشم نواز کند و همچنین مواد آن در برابر پوسیدگی مقاوم باشد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-zanjan/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساخت سوله در بوشهر
یک شنبه 17 مرداد 1400 ساعت 10:17 | بازدید : 91 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

استفاده از ستون های بتنی در ساخت سوله
اصولاً در ساخت سوله به منظور جلوگیری از پوسیدگی ستون ، در مواردی از ستون بتنی بر روی فونداسیون استفاده می شود.

احداث سوله در بوشهر
ضرورت انجام عملیات ضد خوردگی
همانطور که می دانید ، به دلیل عوامل جوی ، خطر پوسیدگی اجزای سازه فلزی وجود دارد. بنابراین ، از عملیات ضد خوردگی برای جلوگیری از این مشکل استفاده می شود.

پوشش سقف و بدنه سوله
اصولاً از مواد مختلفی برای پوشش سوله استفاده می شود. از ورق کرکره گالوانیزه با روکش فایبرگلاس برای پوشش سقف سوله استفاده می شود.

اما پوشش بدنه سوله شامل دو قسمت پوشش بیرونی و پوشش داخلی خواهد بود.

یکی از مراحل اصلی کار پوشاندن بدنه و سقف سوله با ساندویچ پانل و همچنین سایر مصالحی است که برای پوشش سوله استفاده می شود.

احداث سوله در بوشهر
عوامل م theثر بر انتخاب پوشش سوله
عواملی مانند سرعت نصب ، هزینه ، عایق حرارتی ، عایق صوتی ، نوع استفاده از سوله و همچنین نیاز به استفاده از نوع خاصی از روکش ، سهولت تعمیر ، زیباسازی فضای داخلی و خارجی سوله و مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی این عوامل در انتخاب نوع پوشش سوله مثر است.

دلیل استفاده از عایق حرارتی در پوشش سوله
به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی ، از عایق حرارتی در پوشش سوله استفاده می شود که به کاهش هزینه ها کمک می کند.

هزینه های مربوط به پوشش سوله
هرچه هزینه های مربوط به پوشش سقف سوله کمتر باشد ، هزینه ساخت سوله نیز کمتر می شود.

توجه به نوع استفاده از سوله در انتخاب نوع روکش
بسته به نوع استفاده از انواع سوله ها ، نوع پوشش مشخص می شود. به عنوان مثال ، سوله های مورد استفاده در صنایع غذایی پوشش متفاوتی نسبت به سوله های صنایع سنگین خواهند داشت.

تعمیر آسان و ارزان روکش سوله
همچنین لازم به ذکر است که پوشش سوله باید به گونه ای انتخاب شود که در صورت خرابی در قسمتی از آن به آسانی و با کمترین هزینه بدون آسیب رساندن به دیگر قسمت های پوشش انجام شود. مقاومت پوشش سوله در برابر فرسایش در شرایط کار و همچنین مقاومت در برابر خوردگی و رطوبت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-bushehr/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعریف سیستم قاب سبک فولادی
سه شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 11:38 | بازدید : 33 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

قاب سبک فولادی (LSF) یک سیستم ساختمانی است که برای ساخت ساختمانهای عمدتا کوتاه و متوسط ​​(تا 5 طبقه) استفاده می شود و توسط مهندسین عمران در کشور تأیید شده است. توسعه یافته و مدرن است.
این سیستم که شباهت زیادی به روش های ساخت بناهای چوبی دارد بر اساس استفاده از اجزایی به نام میخ یا مجبور و پیست یا دونده است و از پروفیل های فولادی گالوانیزه نورد سرد ، ساختار اصلی ساختمان ، تشکیل شده است. راه اندازی شده است.
مقاطع مورد استفاده در این سیستم U ، C و Z است که معمولاً با اتصالات سرد به هم متصل می شوند.
هر دیوار شامل تعدادی از اجزای کلی C (استاد) در فواصل 40 تا 60 سانتی متر است که در بالا و پایین به اجزای افقی ناودانی به شکل U یا C شکل (پیست یا دونده) متصل می شوند. . اگر بخشهای C شکل به عنوان یک آهنگ (دونده) استفاده می شود ، لازم است در محل نصب استاد برش ایجاد شود.

این سیستم بیشتر با سقف سبک و گهگاه با انواع دیگر سقف ها اجرا می شود. تیرها و تیرچه های این نوع سقف سبک شبیه کامیون های اصلی و دیواری است.
سقف نهایی معمولاً شیب دار است و از خرپاهای فلزی ساخته شده از پروفیل های نورد سرد استفاده می کند (شکل زیر). سایر قسمتهای ساختمان نیز با استفاده از پروفیل های نورد سرد اجرا شده و با انواع مختلف تخته (گچ ، سیمان ، چوب و ...) پوشانده شده است.

جزئیات سقف مسطح یا شیب دار
پوشش نهایی این سیستم را می توان با انواع تخته های ساختمانی از جمله تخته سیمان ، چوب ، تخته گچ یا مصالح ساختمانی ، سفال و آرد انجام داد.

نقاط قوت و ضعف سیستم قاب فولادی سبک وزن را بررسی کنید
عوامل هزینه
این سیستم ساختمانی نیاز به نیروی انسانی ماهر دارد ، اما در تعداد کم و در زمان کوتاه. بنابراین ، هزینه کل نیروی انسانی در این سیستم کمتر از روشهای سنتی است. ابزارهای مورد استفاده نیز نسبتاً ارزان هستند ، اما هزینه بالای تأمین مواد ، به ویژه در دوره ای که چندان رایج نیست ، این سیستم را به یکی از گران ترین سیستم ها تبدیل می کند. این سیستم نیازی به هزینه های دوره ای خاصی ندارد و هزینه تعمیرات احتمالی بسته به نوع خرابی می تواند بسیار متفاوت باشد.
سیستم LFS یکی از سیستم هایی است که شعاع مصرف اقتصادی بالایی دارد. اگر این سیستم با روش Stick-uilt راه اندازی شود ، مواد اولیه را که بسیار سبک و جمع و جور هستند ، می توان در مسافت های طولانی و حتی در مناطق دشوار حمل کرد. این مصالح معمولاً به راحتی در برابر حمل و نقل آسیب پذیر نیستند ، اما در صورت آسیب به قطعات ، در ساختمان قابل استفاده نیستند و قطعه نیاز به بازتولید دارد. با این حال ، تطبیق پذیری قطعات و قابلیت جایگزینی قطعه آسیب دیده با سایر قطعات ، چرخه تولید را تا رسیدن مجدد قطعه متوقف نمی کند. هزینه های نگهداری این مواد چندان قابل توجه نیست ، زیرا ورق گالوانیزه در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است و علاوه بر این ، فضای زیادی برای ذخیره این مواد لازم نیست.

عوامل مرتبط با زمان
از نظر سرعت اجرا ، تجربیات سایر کشورها نشان داده است که این سیستم در مدت کوتاهی راه اندازی شده و سرعت اجرا بسیار بیشتر از روشهای سنتی و حتی سنگین صنعتی است. نسبت پردازش محصول در کارخانه به محل این سیستم تولیدی ، بسته به نوع اجرا و میزان پیش ساخته ، می تواند بسیار متغیر و متفاوت باشد. این سیستم در همه شرایط آب و هوایی قابل اجرا است و با تغییر شرایط آب و هوایی ، هیچ مشکل جدی در اجرا وجود نخواهد داشت.

عوامل مرتبط با قابلیت های عملکرد
اجرای این روش به نیروی انسانی ماهر و ابزارهای خاص نیاز دارد ، اما نحوه پیاده سازی و نحوه استفاده از این ابزار به راحتی قابل یادگیری است. مراحل انجام شده برای اجرای این سیستم اندک و متنوع است و برای اجرای هر مورد یک سری اقدامات ساده لازم است. اگرچه اجزای اصلی این سیستم بسیار زیاد نیستند ، اما در مدت کوتاهی ، با استفاده از ابزارهای ساده. اشکال مختلف را می توان با آنها تولید کرد.
استفاده از قطعات از پیش برش خورده یا پانل های پیش ساخته ، توانایی اجرای طرح های مدولار را در این سیستم افزایش می دهد. این سیستم دارای توانایی بالایی در تنوع بخشیدن به معماری فضا و اجازه دادن به طراح برای طراحی های مختلف است. سهولت اجرای دهانه های مختلف و تغییر ارتفاع ، علاوه بر سادگی گذاشتن بازشوها در دیوارها - که قابلیت ترکیب آن با سیستم تیر و ستون را مدیون است - این سیستم را از نظر رعایت شرایط در سطح خوبی قرار داده است. طرح های معماری تعمیر و نگهداری این سیستم نیازی به شرایط خاصی ندارد و به دلیل اجرای خشک ، تغییرات آن آسان است. به دلیل استفاده از موادی که پردازش عمده و خاصی در محل ندارند ، می توان این سیستم را با دقت نسبتاً بالایی کنترل کرد.

عوامل مرتبط با کیفیت و قابلیت های فنی
به دلیل کاهش وزن زیاد و اتلاف کم مواد نسبت به روشهای سنتی و دستی ، این سیستم برای تولید انبوه مناسب است ، اما اجرای ساختمانهای بلند در این سیستم مشکل است. اجرای خشک این سیستم را برای بازدیدهای دوره ای مناسب می کند. علاوه بر این ، ایجاد تغییرات در حین اجرا در برنامه های تاسیسات معمولاً آسان است.
استفاده از ورق گالوانیزه باعث افزایش پایداری این سیستم در برابر هوازدگی و میکروارگانیسم ها شده است. از نظر محیطی ، این سیستم ساختمان یکی از سیستم هایی است که انرژی کمی برای ساخت اجزای خود مصرف می کند.
یکی از نقاط ضعف این سیستم ، در صورت عدم رعایت همه نکات فنی در اجرا ، خطر ایجاد صدا در حالتهای انقباض و انبساط است.
وزن کم این سیستم ساختمانی (حدود 60 درصد از وزن واحد سطح سیستم های معمول ساختمانی) باعث می شود نیروهای اعمال شده در صورت وقوع زلزله به میزان قابل توجهی کمتر از ساختمانهای معمولی باشد ، تا حدی که در بیشتر موارد اثر باد نیروها بزرگتر و تعیین کننده تر از زلزله است. علاوه بر این ، وزن کم این سیستم آن را به گزینه ای مناسب برای مناطقی با مقاومت خاک کم تبدیل می کند.
اینرسی حرارتی پایین این سیستم کاربری دائمی مانند کاربری مسکونی را مشکل می کند. اما در عین حال ، عملکرد آن باعث می شود برای ساختمانهای اداری ، تجاری و دیگر ساختمانهای متناوب بسیار مناسب باشد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/سیستم-قاب-سبک-فولادی-lsf/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سوله چیست؟
یک شنبه 10 مرداد 1400 ساعت 16:40 | بازدید : 43 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

سیلوها سازه های فلزی مایل هستند که بر اساس محاسبات فنی خاص طراحی و ساخته می شوند. این نوع سازه ها در کارخانه ها ، انبارها ، تولیدکنندگان هواپیما ، مرغداری ها ، سالن های ورزشی ، فروشگاه های بزرگ ، تعمیرگاه ها و. . . استفاده شده.

سوله از اجزای زیر تشکیل شده است: 1- ستون 2- رفتار (قاب) 3- پرلین (پروفیل های Z و C) و 4- Strat 5- پشتیبانی 6- سگراد (نوار چنگ زدن) 7- گوشه مهار 8- سایبان 9 - دیوار پست ستون 10 - پیچ و مهره.
سوله به طرق مختلف طراحی و ساخته شده است.

سوله صنعتی 5 - آشنایی کامل با سوله و انواع مختلف آن | سوله به سبک بیستون

سازه های فلزی شیب دار که بر اساس محاسبات فنی ویژه تولید می شوند ، سوله می گویند. سازه های شیب دار یا سوله ها در لاتین Gable ents یا Ridge ents نامیده می شوند و معرفی می شوند. این قاب ها برای پوشش دهانه های بزرگ و ساختمانهای صنعتی و کشاورزی مانند کارخانه ها ، انبارها ، مرغداری ها ، آشیانه های هواپیما ، سالن های ورزشی ، تعمیرگاه ها ، پارکینگ ها ، مزارع احشام ، مغازه ها و بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شود. لازم به توضیح است که گروه بزرگی از شرکتهای بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی با کمک این ساختارها توانسته اند به پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی خود کمک کرده و طبق محاسبات برنامه ریزی شده ، بتوانند به راحتی توسعه و گسترش دهند. ساختمانهای آنها در سال های گذشته سیستم های ساخت خرپا در ایران بسیار رایج بود ، اما در حال حاضر سیلو سازی به دلیل مزایای زیاد جایگزین آن شده است.

فانوس دریایی به دلیل استفاده عمدتاً صنعتی از نظر طراحی با سایر سازه ها متفاوت است ، به ویژه اینکه قابهای این نوع سازه کاملاً متفاوت بوده و دارای شیب هستند و دهانه ها بزرگتر از سایر سازه ها هستند. به دلیل ابعاد بزرگ تیرها و ستون ها ، پروفیل های موجود در بازار برای اجرای این سازه قابل استفاده نیستند و باید ساخته شوند که به آنها تیرهای ورقه ای می گویند.

نحوه طراحی سوله و انواع آن
یکی از زیباترین و جالب ترین سازه های ساختمان در سوله است. در این مقاله سعی داریم شما را با سوله و انواع آن و نحوه طراحی سوله آشنا کنیم.

سوله سقف شیب دار نامیده می شود که شامل جزئیات زیر است:

1. سنگ
2. فتررفت
3. پرلین
4. قشر
5. پست دیوار
6. بانداژ
7. گراد
8. سوتین
9. پیچ و مهره
10. سیبان
تفاوت انبار از نظر طراحی به دلیل استفاده عمدتاً صنعتی آن از دیگر سازه ها است ، بیش از همه ، زیرا قابهای این نوع سازه کاملاً متفاوت بوده و دارای شیب هستند و دهانه ها بزرگتر از سایر سازه ها هستند. به دلیل ابعاد بزرگ تیرها و ستون ها ، پروفیل های موجود در بازار برای اجرای این سازه قابل استفاده نیستند و باید ساخته شوند که به آنها تیرهای ورقه ای می گویند.

انواع سوله:
سوله ها انواع مختلفی دارند:
سوله بازکن ساده 8 شکل
دو یا چند خانه باز با ستون های مشترک 88 یا 888 یا 8888
88 شکل دو دهانه ریخته
سوله قوسی
سوله چند ضلعی
طراحی سیلو:
دقت بالا و طراحی تخصصی سوله از عوامل مهم طراحی هستند که نادیده گرفتن آنها می تواند هزینه های زیادی را بر سازنده تحمیل کند ، که کارایی اقتصادی را زیر سال می برد و می تواند مroduثر نبوده و استحکام و پایداری سازه را تضعیف کند. N. اطلاعات زیر برای طراحی سوله مطلوب است:

1- بار برف و نیروی باد
2- ارتفاع جانبی سوله
3- شیب مورد نظر سقف و البته محاسبه ارتفاع تاج.
4- طول مقطع عرضی
5- طول دهانه های طولی و تعداد قاب های طولی در نظر گرفته می شود.
6- آیا در طراحی سوله باید به جرثقیل توجه شود یا خیر؟ (محاسبه بار دینامیکی جرثقیل)
7- روکش سقف مورد نظر.
8- نیروی زلزله
9- با توجه به مقاومت خاک منطقه مورد نظر
با اطلاع از اطلاعات فوق و ابعاد در نظر گرفته شده برای سوله ، آن را طراحی می کنیم که در نهایت به یک طرح اجرایی تبدیل شده و اجرا می شود.

اما ساختن سوله به خودی خود یک ماجراجویی دیگر است ، در ظاهر آسان است اما در داخل دشوار است و هنوز هم وظیفه همه نیست و تیم های خاصی از مهندسین هستند که سوله را می سازند. مونتاژ ، تنظیم و تنظیم قاب خانه بسیار ظریف است ، همیشه باید در نظر داشت که مهاربندهای جانبی خانه باید سریع و همزمان اجرا شوند ، زیرا یکی از نقاط ضعف ساختار خانه عدم پایداری آن در برابر نیروهای جانبی کنترل می شود ، اما زمان اجرای آن اهمیت قابل توجهی دارد.

مزایای سوله
1- ایجاد قدرت متناسب با نیازهای طراحی
2- امکان اجتناب از عیوب ذاتی سازه های تیراندازی در سوله
3- امکان طراحی و اجرای سازه هایی با ابعاد بزرگ و بسیار قابل توجه
4- فونداسیون سبک تر در مقایسه با سازه های مشابه
5- سبکی قابل توجه سازه
6- ایمنی بالا در برابر عوامل مخرب محیطی مانند زلزله (به دلیل نسبت استحکام به وزن بالا)
7- انعطاف پذیری بالا
8- قابلیت اجرای سازه ها با اشکال مختلف
9- امکان استفاده از مصالح مختلف در ساخت سوله

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/آشنایی-کامل-با-سوله-و-انواع-مختلف-آن/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


احداث سوله های مختلف
یک شنبه 10 مرداد 1400 ساعت 15:46 | بازدید : 34 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

 

رابطه وزن سوله و قیمت آن
وزن سوله یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت آن است. وزن سوله به عوامل متعددی بستگی دارد و وزن این سازه می تواند قیمت ساختمان را افزایش دهد. زیرا مصالح بیشتری برای ساخت چنین سوله ای مورد نیاز خواهد بود.

همانطور که گفته شد عوامل متعددی می توانند وزن سوله را تعیین کنند که در ادامه به آنها می پردازیم.

مواردی مانند ارتفاع ستون ، منطقه ای که قرار است سوله در آن ساخته شود ، میزان بارهایی که وارد سوله می شوند ، روش ساختی که برای ساخت آن در نظر گرفته شده است و همچنین نوع مصالح مورد استفاده برای ساخت ریختن همه بستگی دارد هزینه سازه های فلزی چشمگیر خواهد بود.

احداث سوله های مختلف در پاکدشت
تکنیک های روشن کردن شبح
تکنیک های روشن کردن سیلو یکی از مواردی است که می تواند برای ایجاد سیلوهای سبک تر استفاده شود. به عبارت دیگر ، استفاده از تکنیک های روشن کننده سوله هزینه های مربوط به ساخت این سازه های فلزی را کاهش می دهد.

تکنیک های روشنایی سوله به دو دسته تقسیم می شوند: سبک سازی ساختمان ساختمان و کاهش بارهای ساختمان.

تاثیر مواد مورد استفاده برای ساخت سوله بر قیمت سازه های فولادی
همانطور که گفته شد ، مصالح به کار رفته در ساخت سوله در تعیین قیمت این سازه فلزی مثر است. واضح است که استفاده از مصالح با کیفیت بالا هزینه ساخت سوله را افزایش می دهد.

احداث سوله های مختلف در پاکدشت
اما نمی توان از مصالح با کیفیت پایین برای کاهش هزینه ساخت سوله استفاده کرد. این عمل می تواند بر استحکام و کیفیت ساخت سوله تأثیر منفی بگذارد.

استفاده از روش های روشن کننده سوله سازندگان این سازه فلزی را قادر می سازد تا با هزینه کمتری سازه ها را بدون استفاده از مصالح بی کیفیت و یا کاهش استحکام سوله بسازند.

استفاده از نیروهای متخصص برای طراحی ، ساخت و ساخت سوله
یکی از مواردی که می تواند کمک زیادی به کاهش هزینه های مربوط به ساخت سوله کند ، استفاده از افرادی است که از دانش و تخصص بسیار بالایی در طراحی و ساخت سوله برخوردارند.

همچنین به منظور کاهش هزینه های مربوط به ساخت سوله ، انتخاب روشهای مناسب برای ساخت سازه های فلزی ضروری است.

احداث سوله های مختلف در پاکدشت
روشهای ساخت سوله
اصولاً برای ساخت سوله از سه روش تیر ورق ، UM و خرپا استفاده می شود اما باید توجه داشت که هر یک از این روش ها بسته به نوع کاربری برای ساخت سوله استفاده می شود.

بنابراین ، نوع استفاده از سوله در انتخاب روش ساخت تأثیر می گذارد.

توجه به این نکته ضروری است که اگر قصد دارید هزینه کمتری برای ساخت سوله صرف کنید ، استفاده از روش تیراندازی ممکن است انتخاب خوبی نباشد.

تعداد زیادی ورق فولادی برای ساخت سازه های فولادی با روش پخت استفاده می شود و این حجم فولاد قطعاً هزینه های بالایی را به دنبال خواهد داشت. اما استفاده از روش خرپایی می تواند تأثیر زیادی در کاهش هزینه های مربوط به ساخت سوله داشته باشد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یوپی اس کامپیوتر
شنبه 26 تير 1400 ساعت 16:51 | بازدید : 27 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

UPS اساساً یک منبع تغذیه بدون وقفه است. همان منبع تغذیه ای که بیشتر کار تأمین برق مورد نیاز بار است و بدون وقفه است. از طرف دیگر ، این ابزار به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه ، با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری خود ، انرژی موجودی مصرف شده توسط سیستم های رایانه ای و دستگاه های plc را برای مدت زمان محدود به طور کامل فراهم می کند.

UPS یک دستگاه رابط است که بین دستگاه مصرف کننده برق و برق شهری قرار دارد. علاوه بر تنظیم و تثبیت توان شبکه ، از نوسانات و صدای اضافی که باعث تصادف دستگاه ها می شود نیز جلوگیری می کند.

مهمترین و اصلی ترین استفاده از یو پی اس در هنگام قطع برق شهری است. وقتی این اتفاق می افتد ، دستگاه بلافاصله به خط می آید و شروع به کار می کند. به عبارت دیگر ، برای اتصال آن نیازی به روشن یا خاموش کردن دستگاه نداریم

با استفاده از این ویژگی کلیدی ، UPS از خساراتی که ممکن است به دلیل خرابی و عدم کارکرد دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. بنابراین ، این ابزار از دستگاه های حساسی که باید دائماً روشن شوند جلوگیری می کند.
این دستگاه های همه کاره دارای فیلتری به نام فیلتر الکترونیکی هستند که صدا و نوسانات برق شهر را از بین می برد. همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و همچنین الکتریسیته ولتاژ محافظت می کند. همچنین لازم به ذکر است که این UPS ها جریان الکتریکی را به شکل یکنواخت به تجهیزات کاربران می رسانند که شکل یکنواختی دارد. این تجهیزات ارزشمند انواع و اندازه های مختلفی دارند.

UPS برای رایانه ها و دستگاه های plc

یکی از رایج ترین انواع آن ، UPS مدار آنلاین است. دلیل محبوبیت این یو پی اس ها این است که قادر به محافظت مطلوب هستند. احتمال اتصال کوتاه یا شارژ ناگهانی در مدار یا هرگونه خطر الکتریکی دیگر در یو پی اس خوب صفر است. بنابراین ، این نوع UPS ها از درجه ایمنی خوبی برخوردار هستند. واحد اندازه گیری UPS ، توان یا حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

در واقع ، با پیشرفت علم و فناوری ، کار با رایانه و سیستم های رایانه ای در زندگی روزمره به یک اصل مهم تبدیل شده است. اما س isال این است: آیا این همان کاری است که ما برای محافظت و حفظ اطلاعات رایانه خود انجام داده ایم؟

نیاز به استفاده از UPS برای رایانه و PLC
همانطور که می دانید؛ کامپیوترها از طریق منبع تغذیه تغذیه می شوند تا مدارهای الکترونیکی آنها را تأمین کنند و قطع شدن برق در واقع می تواند اثرات مخربی بر روی اجزای سخت افزاری رایانه بگذارد و احتمالاً باعث خرابی برخی از آنها شود و آسیب ببیند. بسیار مالی باشید.
علاوه بر آسیب سخت افزاری ، آسیب نرم افزاری نیز می تواند واقع شود. به گونه ای که نوسانات برق باعث می شود کامپیوتر مجدداً راه اندازی شود و تمام اطلاعات از این طریق از حافظه RAM شما پاک می شود که در اصل باعث می شود تا طی چند ثانیه تمام اسناد باز و ذخیره نشده از بین رفته و تمام تلاش های فرد از بین برود.

روش مناسب برای محافظت از PLC و سیستم های رایانه ای توسط UPS
در حقیقت ، یکی از بهترین راه ها برای محافظت در برابر ارتعاشات و نوسانات منبع تغذیه ، استفاده از UPS برای تثبیت ولتاژ خروجی است.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-computers-and-plc-devices/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


یو پی اس آزمایشگاهی چیست
شنبه 26 تير 1400 ساعت 16:40 | بازدید : 26 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

UPS اساساً یک منبع تغذیه بدون وقفه است. همان منبع تغذیه ای که بیشتر کار تأمین نیروی لازم برای بار است و بدون وقفه است. از طرف دیگر ، این ابزار به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه ، با بهره گیری از انرژی ذخیره شده در باتری خود ، برق موجودی کامل مصرف شده توسط آزمایشگاه و تجهیزات آزمایشگاهی را برای مدت زمان محدود فراهم می کند.

UPS یک وسیله رابط است که بین دستگاهی که انرژی مصرف می کند و برق شهری واقع شده است ، علاوه بر تنظیم و تثبیت توان شبکه ، از نوسانات و صداهای اضافی که باعث تصادف در دستگاه ها می شود نیز جلوگیری می کند.

مهمترین و اصلی ترین کاربرد UPS
زمانی است که برق شهر قطع می شود. وقتی این اتفاق می افتد ، دستگاه بلافاصله به خط برخورد می کند و شروع به کار می کند. به عبارت دیگر ، برای اتصال آن نیازی به روشن یا خاموش کردن دستگاه نداریم.

با استفاده از این ویژگی کلیدی ، UPS از خساراتی که می تواند به دلیل خرابی دستگاه و عدم کارکرد دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. بنابراین این ابزار از دستگاه های حساسی که باید دائماً روشن شوند جلوگیری می کند.

این دستگاه های همه کاره دارای فیلتری به نام فیلتر الکترونیکی هستند که صدا و نوسانات برق شهر را از بین می برد. همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و همچنین الکتریسیته ولتاژ محافظت می کند. همچنین لازم به ذکر است که این UPS ها جریان الکتریکی را به شکل یکنواخت به تجهیزات کاربران می رسانند که دارای شکلی یکنواخت است. این کیت های ارزشمند انواع و اندازه های مختلفی دارند.

یو پی اس برای تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاهی

یکی از رایج ترین انواع آن ، UPS مدار آنلاین است. دلیل محبوبیت این UPS ها این است که می توانند از درجه حفاظت مطلوبی برخوردار شوند. احتمال اتصال کوتاه یا بارگیری ناگهانی مدار یا هرگونه خطر الکتریکی دیگر در یو پی اس خوب صفر است. بنابراین ، این نوع UPS ها از درجه ایمنی خوبی برخوردار هستند. واحد اندازه گیری UPS ، توان یا حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

آزمایشگاه UPS
آنها با هدف تجهیزات و تجهیزات آزمایشگاهی و با هدف تأمین برق تمیز و کافی برای تجهیزات آزمایشگاهی ساخته می شوند.

در واقع ، نیاز شدید به تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات برق پاک و بدون وقفه ، منجر به تولید UPS آزمایشگاهی با هدف کمک و محافظت از این گروه از تجهیزات و ملزومات شد.

قبل از ورود تجهیزات جدید ، متخصصین آزمایشگاه دستورالعمل ها را طبق راهنمای کارخانه دنبال می کنند تا از بروز هر نوع مشکل سیستم در منطقه کار ، ترتیب سنج ها ، کروماتوگرافی ، به حداکثر رساندن کارایی جلوگیری کنند. سیستم های تست طراحی شده را ارائه دهید. در حقیقت ، این امر نصب و استفاده از تجهیزات را تضمین می کند.

لازم به ذکر است که مهمترین مسئله در استفاده از دستگاهها و تجهیزات الکترونیکی. منبع تغذیه AC ایمن و تمیز است. بسیاری از مردم فکر می کنند که منبع تغذیه از یک پریز برق مشکلی ایجاد نمی کند و قابل اعتماد است. با این حال ، این یک ایده کاملاً اشتباه است و وقتی شخص به اشتباه خود پی ببرد ، یک حادثه ناشی از نوسانات برق آسیب جدی به تجهیزات می زند.

بنابراین ، بیشتر آزمایشگاه ها UPS آزمایشگاهی را با هدف جلوگیری از هر نوع مشکل ناشی از نوسانات ولتاژ بالا خریداری می کنند. پیش از بروز مشکل و بروز خرابی و افزایش هزینه های بعدی ، اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده باشید.

 

در حقیقت ، یکی دیگر از ویژگیهای UPS آزمایشگاهی افزایش ارزش ثبت اطلاعات با استفاده از ایزوله گالوانیک است.

 

یو پی اس برای تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاهی

 

دستگاه های آزمایشگاهی نیاز به UPS

 

دستگاههایی مانند کروماتوگرافی گازی ، شمارنده سلول ، دستگاه الایزا ریدر ، کروماتوگرافی مایع و دستگاه جوجه کشی و وو از جمله چندین دستگاهی هستند که از UPS آزمایشگاهی استفاده می کنند.

 

لازم به ذکر است که این دستگاه ها با UPS آزمایشگاهی در کنار خود ، با کیفیت و کارایی بالاتر استفاده می شوند و بنابراین خرابی رخ نمی دهد که به هزینه های بسیار بالایی نیاز داشته باشد.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-laboratory-and-laboratory-equipment/

 

لذا اکثر آزمایشگاه ها با هدف پیشگیری از بروز هر نوع مشکل حاصله از نوسانات ولتاژ بالا ، اقدام به خریداری یو پی اس های آزمایشگاهی می نمایند ؛ تا قبل از رخ دادن مشکل و به بار آمدن خرابی و به دنبال آن بالا رفتن هزینه ها ، پیشگیری های لازمه را انجام داده باشند.

در واقع از دیگر خصوصیات یو پی اس های آزمایشگاهی ، بالا بردن مقدار اعتبار ثبت داده ها ، با بهره گیری از ایزولاسیون گالوانیک است.

یو پی اس برای آزمایشگاه و تجهیزات آزمایشگاهی

دستگاه های آزمایشگاهی محتاج یو پی اس

دستگاه هایی به مانند کروماتوگرافی گازی ، سل کانتر، الایزا ریدر ، کروماتوگرافی مایع و انکوباتور و… جزو چندین دستگاهی می باشند که از یو پی اس های آزمایشگاهی بهره می برند.

لازم به ذکر است که این دستگاه ها با دارا بودن یو پی اس های آزمایشگاهی در کنار خود ، با کیفیت و کارایی بیشتری استفاده می شوند و بدین ترتیب خرابی ای رخ نمی دهد که نیازمند تقبل نمودن هزینه های بسیار بالا باشد .

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یو پی اس یخچال های صنعتی
شنبه 26 تير 1400 ساعت 16:31 | بازدید : 25 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

UPS اساساً یک منبع تغذیه بدون وقفه است. همان منبع تغذیه ای که بیشتر کار تأمین برق مورد نیاز بار است و بدون وقفه است. از طرف دیگر ، این ابزار به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه ، با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری خود ، انرژی کامل مصرف شده توسط یخچال فریزر را برای مدت زمان محدود تأمین می کند.

UPS یک دستگاه رابط است که بین دستگاه مصرف کننده برق و برق شهری قرار دارد. علاوه بر تنظیم و تثبیت توان شبکه ، از نوسانات و صدای اضافی که باعث تصادف دستگاه ها می شود نیز جلوگیری می کند.

مهمترین و اصلی ترین کاربرد UPS
، وقتی برق شهر قطع است. وقتی این اتفاق می افتد ، دستگاه بلافاصله به خط می آید و شروع به کار می کند. به عبارت دیگر ، برای اتصال آن نیازی به روشن یا خاموش کردن دستگاه نداریم

با استفاده از این ویژگی کلیدی ، UPS از خساراتی که ممکن است به دلیل خرابی و عدم کارکرد دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. بنابراین ، این ابزار از دستگاه های حساسی که باید دائماً روشن شوند جلوگیری می کند.

این دستگاه های همه کاره دارای فیلتری به نام فیلتر الکترونیکی هستند که صدا و نوسانات برق شهر را از بین می برد. همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و همچنین الکتریسیته ولتاژ محافظت می کند. همچنین لازم به ذکر است که این UPS ها جریان الکتریکی را به شکل یکنواخت به تجهیزات کاربران می رسانند که شکل یکنواختی دارد. این تجهیزات ارزشمند انواع و اندازه های مختلفی دارند.

یو پی اس یخچال فریزر صنعتی

یکی از رایج ترین انواع آن ، UPS مدار آنلاین است. دلیل محبوبیت این یو پی اس ها این است که قادر به محافظت مطلوب هستند. احتمال اتصال کوتاه یا شارژ ناگهانی در مدار یا هرگونه خطر الکتریکی دیگر در یو پی اس خوب صفر است. بنابراین ، این نوع UPS ها از درجه ایمنی خوبی برخوردار هستند. واحد اندازه گیری UPS ، توان یا حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

این روزها یخچال و فریزرها را می توان در همه خانه ها و حتی محل کار پیدا کرد. از آنجا که این نوع دستگاهها به منظور وجود در زندگی روزمره و با هدف حفظ کیفیت و کیفیت مواد غذایی ذخیره شده در آنها مورد استفاده قرار می گیرند ؛ در صورت نبودن برق ، این نوع وسایل برقی از کار می افتند و باعث فساد پروتئین و میوه های بی کیفیت در آن می شوند که این امر ضررهای مالی نیز به همراه دارد.

همانطور که می دانید ؛ برق شهر همیشه دارای نوسانات و سر و صداهایی است و ممکن است در طولانی مدت آسیب جدی به این دستگاه های نگهدارنده وارد کند.

بعلاوه ، تقریباً همه فروشندگان تعهدی یا ضمانتی در قبال خسارات ناشی از نوسانات و اختلالات برق شهری ندارند. بنابراین استفاده از UPS برای این دستگاه ها ضروری است.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-industrial-refrigerators-and-freezers/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یوپی اس سیستم مخابراتی
شنبه 26 تير 1400 ساعت 15:58 | بازدید : 28 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

UPS برای سیستم مخابراتی و ارتباطی
سالار
19 مه 2021
UPS برای سیستم مخابراتی و ارتباطی
UPS اساساً یک منبع تغذیه بدون وقفه است. همان منبع تغذیه ای که بیشتر کار تأمین برق مورد نیاز بار است و بدون وقفه است. از طرف دیگر ، این ابزار به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه ، با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری خود ، انرژی موجودی مصرفی سیستم مخابراتی را برای مدت زمان محدود به طور کامل تأمین می کند.

UPS یک دستگاه رابط است که بین دستگاه مصرف کننده برق و برق شهری قرار دارد. علاوه بر تنظیم و تثبیت توان شبکه ، از نوسانات و صدای اضافی که باعث تصادف دستگاه ها می شود نیز جلوگیری می کند.

مهمترین و اصلی ترین کاربرد UPS
، وقتی برق شهر قطع است. وقتی این اتفاق می افتد ، دستگاه بلافاصله به خط می آید و شروع به کار می کند. به عبارت دیگر ، برای اتصال آن نیازی به روشن یا خاموش کردن دستگاه نداریم

با استفاده از این ویژگی کلیدی ، UPS از خساراتی که ممکن است به دلیل خرابی و عدم کارکرد دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. بنابراین ، این ابزار از دستگاه های حساسی که باید دائماً روشن شوند جلوگیری می کند.

همچنین بخوانید: UPS برای رایانه ها و دستگاه های plc

این دستگاه های همه کاره دارای فیلتری به نام فیلتر الکترونیکی هستند که صدا و نوسانات برق شهر را از بین می برد. همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و همچنین الکتریسیته ولتاژ محافظت می کند. همچنین لازم به ذکر است که این UPS ها جریان الکتریکی را به شکل یکنواخت به تجهیزات کاربران می رسانند که شکل یکنواختی دارد. این تجهیزات ارزشمند انواع و اندازه های مختلفی دارند.

UPS برای سیستم مخابراتی و ارتباطی

یکی از رایج ترین انواع آن ، UPS مدار آنلاین است. دلیل محبوبیت این یو پی اس ها این است که قادر به محافظت مطلوب هستند. احتمال اتصال کوتاه یا شارژ ناگهانی در مدار یا هرگونه خطر الکتریکی دیگر در یو پی اس خوب صفر است. بنابراین ، این نوع UPS ها از درجه ایمنی خوبی برخوردار هستند. واحد اندازه گیری UPS ، توان یا حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

سیستم های مخابراتی
آنها در واقع مجموعه ای از سیستم ها و دستگاه ها و فرستنده های الکترونیکی هستند که برای انتقال انواع سیگنال ها استفاده می شوند.

اجزای اصلی این سیستم ها عبارتند از: فرستنده - گیرنده و کانال مخابراتی

همچنین بخوانید: UPS برای مراکز داده و مراکز داده

در حقیقت ، میزان این سیستم ها در زندگی روزمره افراد مختلف کاملاً مشهود است. به گونه ای که کاملاً در زندگی ما به عنوان یک انسان دخیل باشد؛ در غیاب آنها یا اختلال در کار آنها ، مشکلات زیادی را در زندگی ما ایجاد می کند.

یو پی اس مناسب برای شبکه های مخابراتی
انواع مختلفی از شبکه های مخابراتی وجود دارد. برخی از آنها دیجیتال و برخی دیگر آنالوگ هستند که در هر صورت می توان گفت همه به نوسانات و اختلالات شبکه الکتریکی حساس هستند و این روی عملکرد آنها تأثیر منفی می گذارد و باعث کارکرد سیستم می شود. این کار را به درستی انجام ندهید و در نتیجه اطلاعات غلط ارسال کنید.

به منظور جلوگیری از بروز چنین رویدادهایی و همچنین استفاده از سیستم در طولانی مدت ، استفاده از UPS توصیه می شود.

استفاده از UPS در شبکه های مخابراتی و بانک ها
لازم به ذکر است که ارتباطات از راه دور و بانکها به دلیل داشتن سیستمهای بسیار حساس از مهمترین سیستمهایی هستند که از UPS بهره مند می شوند.

زیرا این سیستم ها در واقع به نوسانات و اختلالات شبکه برق بسیار حساس هستند. استفاده از UPS برای آنها ضروری است. زیرا آنها از سرورهای گران قیمت استفاده می کنند و اطلاعات موجود در آنها در واقع چندین برابر بیشتر از خود سرورها است.

لازم به ذکر است که به طور کلی ، برای محافظت بیشتر از آنها ، از UPS های مختلفی برای دستیابی به قابلیت اطمینان بالاتر استفاده می شود.


شاید برای شما جالب باشد که بدانید UPS ها در سیستم های مخابراتی علاوه بر تثبیت و کنترل ولتاژ ورودی ، در برابر موارد شدید و خاص مانند صاعقه در سیستم های مخابراتی ، کاملاً از سیستم خارج می شوند. از شرکت های ارتباط از راه دور محافظت کنید به طوری که حتی اگر خود یو پی اس نیز آسیب دیده باشد ، آسیب به سیستم های مخابراتی داده نمی شود.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-telecommunication-and-communication-system/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


استفاده از در ریکاروی
چهار شنبه 16 تير 1400 ساعت 16:51 | بازدید : 30 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

استفاده از وینچ مناسب می تواند یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای بازیابی خودرو شما باشد.

باور کنید ما در برنامه تزماینیا از مقدار زیادی از وینچ خود استفاده کردیم.

امروز ما شما را با برخی از تکنیک های اساسی وینچ از جمله: یک خط ، دو خط و انحراف آشنا خواهیم کرد.

حال بیایید با ساده ترین روش که کشش خطی است شروع کنیم.

کشش خطی یکی از اساسی ترین تکنیک های وینچ است که به ابزار مناسب نیاز دارد.

ابتدا به وینچ و وینچ از راه دور ، کمربند محافظ درخت و حداقل یک اتو نیاز دارید.

اکنون باید نقطه نقاهت مشخص شود که این می تواند درختی با اتومبیل دیگری باشد که پیشنهاد می کنیم در صورت وجود از درخت استفاده کنید.

یک درخت بزرگ و قوی انتخاب کنید که مطمئن باشید خیلی زود ریشه کن یا شکسته نمی شود.

کمربند محافظ درخت را در اطراف پایین ترین قسمت درخت ببینید و آن را با شکل آهنی متصل کنید. کمربند وینچ را با بیرون آوردن دسته بیرون آورده تا سریعتر باز شود. به یاد داشته باشید که قبل از نجات دوباره دستگیره را قفل کنید. وقتی بند کافی دارید قلاب وینچ را به اتو وصل کنید و مطمئن شوید که کاملاً ثابت است و بند درخت در جایی غیر از ته تنه درخت گیر نکرده است.

اکنون پتوی وینچ را پر کرده و روی کمربند وینچ نزدیک قلاب وینچ قرار دهید. استفاده از این بتونه این است که کل سیستم را نزدیک زمین نگه می دارد و در صورت شکستن قطعه ، بندها به زمین می افتند و پرتاب نمی شوند.

به محض اتصال قلاب وینچ ، بازیابی شروع می شود ، به این معنی که دیگر لازم نیست در اطراف کمربند وینچ باشید و در هنگام حرکت نباید کمربند را باز کنید.

وینچ را درگیر کنید ، شما این کار را نکرده اید و اکنون بازیابی را شروع کنید.

بسیار مهم است که وقتی از وینچ استفاده می کنید ، پس از هر 30 ثانیه استفاده ، به مدت 60 ثانیه وقفه بدهید. این به شما کمک می کند تا در هر بار استفاده از باتری و حداکثر قدرت وینچ خود را حفظ کنید.

حتی می توانید از وسایل کمکی مانند صندل برای کاهش فشار وینچ و راحتی بیشتر ماشین استفاده کنید.

سعی کنید با وینچ حرکت کنید و اجازه ندهید کل کار وینچ انجام شود ، اما مهم است که چرخها را به آرامی بچرخانید و خیلی سریع نچرخید تا باعث ضربه بیشتر ماشین نشود. (2:29)

اکنون زمان کشیدن دو خط است.

این یک روش عالی برای کاهش فشار در وینچ است. در تزمینیا ، هر کجا که یک تریلر وجود داشت ، ما از تکنیک دو لاین استفاده کردیم زیرا وینچ قدرت بیشتری برای کمک به ماشین گیر کرده داشت.

در کشش دو طرفه ، مانند مدل قبلی ، برای بستن کمربند محافظ روی اتو هنوز به لنگرهایی مانند درخت یا ماشین نیاز دارید. تنها تفاوت این است که به جای گره زدن قلاب وینچ به شکل آهن ، باید آن را از طریق قرقره عبور داده و دوباره طناب وینچ را به ماشین کوبیده شده متصل کنید.

در این حالت سرعت بازیابی تقریباً نیمی از سرعت نرمال است و همچنین نیمی از وزن روی وینچ وجود دارد که راحت تر و با فشار کمتری برای وینچ است.

به یاد داشته باشید که هر دو بند را روی پتو بازیابی قرار دهید و فاصله خود را حفظ کنید. باز هم ، اطمینان حاصل کنید که برای استفاده از وینچ هر 30 ثانیه یک استراحت 60 ثانیه ای انجام دهید. (3:34)

آخرین تکنیک وینچ که امروز به آن می گویم تکنیک انحراف است.

این روش زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که شما نیاز به حرکت دادن درختان بزرگ از وسط مسیر دارید یا باید مسیر کمربند وینچ را تغییر دهید.

در مثال امروز ما یک درخت را در برنامه تزمینیا از وسط مسیر حرکت دادیم. ما با تکان دادن درختی در وسط جاده توانستیم به راه خود ادامه دهیم.

Stop یک تکنیک انحراف مانند مدل دو خطی است که به کمربند محافظ درخت ، شکل آهن و قرقره نیاز دارد ، در این صورت به کمربند محافظ درخت و شکل آهن دیگری نیاز دارد.

اکنون که هر دو لنگر آماده هستند ، طناب وینچ را می کشیم و آن را از قرقره عبور می دهیم تا به نقطه نهایی برسیم. این روش به ما امکان می دهد بدون آسیب رساندن به محیط ، درخت را کنار بکشیم. برای ایمنی استفاده از پتوی بازیابی برای هر دو کمربند ضروری است و بسیار مهم است که همه از محل دور باشند تا اگر مشکلی پیش آمد ، هیچ کس آسیب نبیند.

منبع:https://www.dodeff.com/how-to-use-recovery-equipment-the-fourth-step/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 88
:: بازدید ماه : 88
:: بازدید سال : 556
:: بازدید کلی : 24410